Subject: KÜ Õismäe tee 90 ettekirjutused
From: Õismäe tee 90 korteriühistu <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Anneli Antsman" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 14:51:01 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan Tallinn, Õismäe tee 90 korteriühistust. Vastavalt
telefonivestlusele saadame järgmised taotlused:

1.	Palume ettekirjutuses nr 7.2-6.2/696 sisalduva ettekirjutuse nr 4
„Tagada hoones nõuetekohaste tuletõkkesektsioonide moodustamine.“
täitmise tähtaega pikendada ning määratakse ettekirjutuse uueks täitmise
tähtajaks 31.12.2025. Põhjusel, et antud ettekirjutuse täitmine on seotud
ettekirjutusega nr 7.2-6-2020-1600 tähtajaga 31.12.2025.a. Ilma
ettekirjutust nr 7.2-6-2020-1600 täitmata ei õnnestu nõuetekohaseid
tuletõkketsoone hoones moodustada ja ei täitu etttekirjutuse nr
7.2-6.2/696 nõuded.

2.	Palume ettekirjutuse nr 7.2-6.2/1117 „4. Viia suitsu ja soojuse
eemaldamise seadmestik töökorda ning tagada süsteemi hooldus ja katkematu
toimepidevus. Järelkontrolli tähtaega pikendada kuni 31.12.2025.a.

Lugupidamisega

Rain Sallaste

Juhatuse esimees

Õismäe tee 90 korteriühistu

Telefon (+372) 50 22 732

E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>